مستنى اية ... شارك .. أكتب .. ناقش .. شير..عبر..its my life
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مستنى اية ... شارك .. أكتب .. ناقش .. شير..عبر..its my life

facebook.com/deltauniv

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

أخيرا مرررررررررررررررراسلات

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Mo7@mmeD 3@shouR

Mo7@mmeD 3@shouR

المساهمات : 68

أخيرا مرررررررررررررررراسلات Empty
مُساهمةموضوع: أخيرا مرررررررررررررررراسلات   أخيرا مرررررررررررررررراسلات Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 01, 2011 1:21 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أخباركوا أولاً ؟ ، يا رب تكونوا بخير جميعا

يا جماعة أنا سايب نسخة 2 سيكش مراسلات بالترجمة ف متكبة الأكادمية ال فيها الشيخ ده اللي عاوزهم يروح يصورهم من هناك بس هوه بيصور غالي أوي علشان كده بقيت السكاشن ال عاوزها يجي ياخدها مني ف أو وقت ف الأكادمية وأنا مش هشيلها منه أنا بس عامل ع انه بيصور الورقة تقريبا بربع جنيه ودا حرام أوي فأنا سايب عنده 2 سيكش بس والباقي معايا .

متردش على الموضوع ياد يا بارد طبعا انته عارف نفسك دتكم القرف مليتوا البلد

سلاموووز وبالتوفيق

عدل سابقا من قبل Mo7@mmeD 3@shouR في الثلاثاء نوفمبر 01, 2011 5:42 pm عدل 1 مرات
mohamed ghonim

mohamed ghonim

المساهمات : 30

مُساهمةموضوع: محمد ياعشور   أخيرا مرررررررررررررررراسلات Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 01, 2011 5:05 pm

اولا انت كاتب ومعلق على موضوعى وبتقولى ياريت متخدش المراسلات مراسلات ايه ياحبيبى االا اخدها منك ثانيا المراسلات بتاعتك دى الا يصورها يروح للدكتورة هند ويسألأها فيها كلها غلط
لان انت كتبها من وراها ورحت لحد ترجمهالك او استخدمت قاموس او جوجل ترجمه وترجمتها

وبعدين انت واخد الموضوع بحساسيه اوى وبتقولى مترفعش ومتعملش انت كده دخلت فى موضوع كبير وحسابى معاك لما اشوفك فى الاكاديميه

وتنويه بسيط ياحبيبى الا بيحتاج محاضرة هيروح يصورها لو ب10 جنيه الورقة انما انت بتقول الا عاوز المحاضرة يجى وانا ادهاله فانت كده ياحبيبى بتعمل اعلان لنفسك وشهرة انك بتقول للبنات تعالم صوروا منى المحاضرات
وكده لكن انا مش كده فبعد عنى بقى لان انا سكتى كلها مطبات وصعبه عليك ماشى وده اخر تنبيه وسميه ذى متسميه

فاهمنى لما تيجى تحور متحورش معايا ثانيا المراسلات بقى دى انا هرفعها على النت بس طبعا مش بتاعتك

لا الصح بتاعها اوك ياحبيبى وانا والله لو اعرف ان المراسلات الا انا كنت مصورها دى من كشكولك والله مكونت مصورها لانى مش بحب الواحد الا مغرور وبيرفع من نفسه
عيب عليك ثم انا ارفع انت ترفع اهم حاجه الناس تستفاد اما كلامك ده يدل انك عاوز تعمل لنفسك سيط فى الدلتا بالاب توب الا انت شايله ده رايح جاى وتقول انا معايا المحاضرات للى عاوزها
Mo7@mmeD 3@shouR

Mo7@mmeD 3@shouR

مُساهمةموضوع: رد: أخيرا مرررررررررررررررراسلات   أخيرا مرررررررررررررررراسلات Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 01, 2011 5:35 pm

w enta malak yala
يا تيت Very Happy المراسلات دي مكتوبة ورا الدكتورة هند من الحاجات ال هيه عرضاها يعني من منهجنا يا خفيف يووووه قصدي يا تقيل Embarassed يعني من المحاضرة نفسها يا تيوت Very Happy فاهم ولا مش فاهم ؟؟؟ Laughing وبعدين أنا مش محتاج جوجل ده يا أبو رجيلة Mad أنا ثانوى عام علمي رياضة 85% مش دبلومة يلا يعني جوجل ده لل ذيك انته No ياد احمد ربنا انك صورت المراسلات من كشكولي من ورايا silent
bad bay meme pirat
Mo7@mmeD 3@shouR

Mo7@mmeD 3@shouR

مُساهمةموضوع: رد: أخيرا مرررررررررررررررراسلات   أخيرا مرررررررررررررررراسلات Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 01, 2011 5:45 pm

يا بني بنات الأكادمية كاملة هندسة * حاسبات * خدمة المفروض تعتبرهم أخواتك بالضبط أفهمك ازاي بس أنا ؟؟؟؟ Razz المهم Embarassed عاشور نافصة ألف Razz ياد طالما عاجبك اسمي Laughing
mohamed ghonim

mohamed ghonim

مُساهمةموضوع: كده خلصت   أخيرا مرررررررررررررررراسلات Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 01, 2011 6:55 pm

انت كده جبت اخرك معايا
وبعدين بنات ايه الا انت بتقول اخواتى
طيب مدى حاجه معروفة ان هما كلهم اخواتى واخوات اى واحد راجل فى الدلتا مش محتاجه منك كلام

اما موضوع ان انا صورت منك المراسلات دى

فده ياحبيبى انا لقيت بنت معاها المراسلات وبتصورها قولتلها لو سمحتى اصور قالتلى اوك وبعد مصورت لقتيك جاى تاخد الكشكول ياخفيف وانا لو اعرف انه بتاعك طبعا مكنتش اخت الكشكول لان ميشرفنيش انى اخد كشكولك

اما اما بالنسبه لردك ده فده لازم تتحاسب عليه
وبكرة وقدام الدلتا كلها
هنعرف مين التقيل ومين الخفيف
Mo7@mmeD 3@shouR

Mo7@mmeD 3@shouR

مُساهمةموضوع: رد: أخيرا مرررررررررررررررراسلات   أخيرا مرررررررررررررررراسلات Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 01, 2011 8:56 pm

هأهأهأهأهأهأ ايه يا واد شغل الابتدائي ده ؟؟؟
ههههههه انته تيت أوي يلا أنا مقلتش أدبي غير لما انته غلطت يا هأهأهأهأهأ مؤدب
وطالما عرفت ان الكشكول بتاعي مقطعتش الورق ليه ؟؟؟ هأهأهأهأها
بالنسبة للعب العيال ده انا مش فاضيله اصلا فيا ريت تلم نفسم بدال مهيكون ليا تصرف تاني طبعا غير لعب الأطفال ده تيييت
mohamed ghonim

mohamed ghonim

مُساهمةموضوع: ماشى يانجم    أخيرا مرررررررررررررررراسلات Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 01, 2011 9:30 pm

بكرة نشوف مين الا هيتصرف تصرف تانى
Mo7@mmeD 3@shouR

Mo7@mmeD 3@shouR

مُساهمةموضوع: رد: أخيرا مرررررررررررررررراسلات   أخيرا مرررررررررررررررراسلات Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 01, 2011 9:39 pm

انته مين انته اصل علشان اقف معاه يا بني فكك بقى معدتش ترد ع أم مواضيعي
mohamed ghonim

mohamed ghonim

مُساهمةموضوع: رد: أخيرا مرررررررررررررررراسلات   أخيرا مرررررررررررررررراسلات Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 01, 2011 11:02 pm

ياد يلزقة انت الا بترد على مواضيعى ومتغاظ اوى مش عارف ليه متخفش يابوب انا عارف انك خايف على البنات لحد يجيلى انا ويقولى هات المحاضرات ولا حاجه انا يحبيبى خلاص عملت موقع مش منتدى هيكون عليه كلا جديد البس وكمان بيدج على الفيس فيه كل الجدي فرقع وابقى ولع فى نفسك بقى
Mo7@mmeD 3@shouR

Mo7@mmeD 3@shouR

مُساهمةموضوع: رد: أخيرا مرررررررررررررررراسلات   أخيرا مرررررررررررررررراسلات Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 01, 2011 11:57 pm

اللهم لا تحاسبنا بما فعل السفهاء منا يا رب العالمين
واذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما
لا تجادل السفيه
اعرف بس تكتب الأول Twisted Evil وبعدين رد دانته Laughing كلامك tongue كله أخطاء املائية هأهأهأهأهأهأهاها اقول ايه دبلومه بقي Razz ااااااااااااااااااااااالبس علشان خارجين
mohamed ghonim

mohamed ghonim

مُساهمةموضوع: ماشى ياسيدى   أخيرا مرررررررررررررررراسلات Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 02, 2011 3:19 am

اولا انا مش هرد بأسلوبك الا واضح انك بتاع بابا وماما وانا مش من النوع ده اما بالنسبه للدبلوم فانا ياروح ماما زيى زيك ثانويه عامه اما بالنسبه للأخطاء الاملائيه ياتيت زى منت بتقول فانا كنت بكلمك وانا فى الشغل فبرد عليك للاسف بسرعه فلازم اغلط ثانيا انت كده وضحت للناس على الاخر انك بيئه اما انت غلطت كتير وانا استحملتك اكتر انا بقى هعرف شغلى معاك لان وهتشوف ياسيس ماشى سلام ياااااااااااااا حمادة
Mo7@mmeD 3@shouR

Mo7@mmeD 3@shouR

مُساهمةموضوع: رد: أخيرا مرررررررررررررررراسلات   أخيرا مرررررررررررررررراسلات Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 02, 2011 6:59 pm

Very Happy أقعد اتحك في الردود Smile ع الموضوع بتاعي كدهو Razz هقول ايه ل ب ه أ Evil or Very Mad هات التهزيق لأهلك كدهوا مع انك انته ال بادئ pirat بس أنا مش مهزق ذيك هأهأهأهأ أصلي متربي مش تييييييييت Laughing Ok spirit of your mother
أحمد الشريف غانم

أحمد الشريف غانم

المساهمات : 5

مُساهمةموضوع: رد: أخيرا مرررررررررررررررراسلات   أخيرا مرررررررررررررررراسلات Icon_minitimeالخميس نوفمبر 03, 2011 4:39 am

متبطلوا يا عم انت وهو دا انتم اخوات واصحاب صلوا على النبى كل ده علشان تتمنظروا فى المعهد والله الدنيا مش مستهله ده اول شهر كمنكم لسه سنه اولى بعد كده ولا هتعبروه الاكاديميه فى الجزمه بكره افكركم فخليكم اخوات احسن وساعدوه بعض لان العمليه مش مستهله كل ده تحياتى احمد الشريف
Mo7@mmeD 3@shouR

Mo7@mmeD 3@shouR

مُساهمةموضوع: رد: أخيرا مرررررررررررررررراسلات   أخيرا مرررررررررررررررراسلات Icon_minitimeالخميس نوفمبر 03, 2011 12:47 pm

كنت فاكرك أذكي من كده يا أبو حميد
ما علينا
المهم طالما متعرفش حاجة في الحوار يبقى متتكلمش
تحياتي
أحمد الشريف غانم

أحمد الشريف غانم

المساهمات : 5

مُساهمةموضوع: رد: أخيرا مرررررررررررررررراسلات   أخيرا مرررررررررررررررراسلات Icon_minitimeالخميس نوفمبر 03, 2011 1:37 pm

بلاش كده يا صاحبى انا ذكى واوى كمان بس مبيشكرش فى نفسه الا ابليس ولو عاوز اعرف حاجه والله العظيم هعرفها ومش منكم هتجيلى ومن اقرب ناس ليكم انتم لسه متعرفونيش احنا مع بعض اربع سنين هتحفظونى صم بازن الله
Mo7@mmeD 3@shouR

Mo7@mmeD 3@shouR

مُساهمةموضوع: رد: أخيرا مرررررررررررررررراسلات   أخيرا مرررررررررررررررراسلات Icon_minitimeالخميس نوفمبر 03, 2011 5:51 pm

مش كدة
خلاص يا جدعان بقى الموضوع خد أكبر من حجمه نفكنا بقى
mohamed ghonim

mohamed ghonim

مُساهمةموضوع: انت على راسى يأحمد   أخيرا مرررررررررررررررراسلات Icon_minitimeالخميس نوفمبر 03, 2011 6:38 pm

انت ياحمد على دماغى من فوق ومتغلش بالك بحد يقول عليك ذكى ولما مش ذكى الواد ده كده بس قسما بالله انا معت رايح الاكاديمية دى الا علشانه ويانا يهوو فى الاكاديمية دى واتفرج على هيحصل وانا بقولها اهو قدام الناس كلها قسما بالله لخليه مسخرة فى الدلتا قدام الا يسوى والا ميسواش والبادى أظلم
Mo7@mmeD 3@shouR

Mo7@mmeD 3@shouR

مُساهمةموضوع: رد: أخيرا مرررررررررررررررراسلات   أخيرا مرررررررررررررررراسلات Icon_minitimeالخميس نوفمبر 03, 2011 8:34 pm

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
" لا تجادل الأحمق ، فقد يخطئ الناس في التفريق بينكما "
صدق رسول الله صلى الله عليه وسلم

اللهم لا تحاسبنا بما فعل السفهاء منا يا رب العالمين

انبح نباح الكلاب بقى من هنا لخمس سنين جايين
Mohsen Mohammed

المساهمات : 3

مُساهمةموضوع: رد: أخيرا مرررررررررررررررراسلات   أخيرا مرررررررررررررررراسلات Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 11, 2011 6:07 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

على فكره يا محمد عاشور انت مغرور اوى اوى وزوته حبتين وعمال تخبط فى دى وفدى وتدعى الذكاء بطريقة اسلوبك فى الكلام
وبالنسيه لأخطاء الاملائيه عند محمد الـ انت بتقول عليه فمحدش معصوم من الخطاء وبانسبه لبتوع الدبلوم الـ انت عمال تغلط فيم دول ناس محترمين جدا اللا القليل والثانوى هاكذا ولو واحد من الدبلوم جايب 55% بس محترج احسن مليون مره من واحد فى تانوى وجايب 100% او 85% فيا اخى الكريم حسن اسلوبك فى الكلام

اسال من الله الغزيز الحكيم ان يوفق الجميع الى ما يحبه ويرضا
اللهم امين ....................
https://www.facebook.com/mohsen11593
mohamed ghonim

mohamed ghonim

مُساهمةموضوع: عادى بقى   أخيرا مرررررررررررررررراسلات Icon_minitimeالأحد نوفمبر 13, 2011 7:52 pm

[b
]الموضوع خلص خلاص يجماعه وانا مش هحكى فيه تانى خلاص واحنا اتكلمنا فيه وخلص ومش هيتفتح تانى لان لو اتفتح معدش هيتقفل وعموما حصل خير وربنا يهدينا يارب .
[/b]
Mo7@mmeD 3@shouR

Mo7@mmeD 3@shouR

مُساهمةموضوع: رد: أخيرا مرررررررررررررررراسلات   أخيرا مرررررررررررررررراسلات Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 14, 2011 4:02 am

قول لمحسن والنبي يا غنيم
مش عارف جاي يحكي في المحكي
Mo7@mmeD 3@shouR

Mo7@mmeD 3@shouR

مُساهمةموضوع: رد: أخيرا مرررررررررررررررراسلات   أخيرا مرررررررررررررررراسلات Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 14, 2011 4:04 am

على فكرة يا محسن محترم كده مش محترج كده دا تنويه بس يا متواضع

أخيرا مرررررررررررررررراسلات
صفحة 1 من اصل 1