مستنى اية ... شارك .. أكتب .. ناقش .. شير..عبر..its my life
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مستنى اية ... شارك .. أكتب .. ناقش .. شير..عبر..its my life

facebook.com/deltauniv

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ياخسارة حبنا

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
basel

basel

المساهمات : 627

ياخسارة حبنا Empty
مُساهمةموضوع: ياخسارة حبنا   ياخسارة حبنا Icon_minitimeالأحد فبراير 19, 2012 10:17 pm

ياخسارة حبنا اغنيه جديده تأليفي

كنت زمان بشوفك بطير من الفرحه دلوقتي بقيتي عادي-زمان انا كنت طيب وبضعف لو عليا تنادي

كان نفسي نحب بعض وأعيش وأسرح في دنياكي انا قلبي لما حب كان نفسه يعيش معاكي

ياخساره حبنا ضيعتيه بايديكي قضيتي علي قلبي الي عمره ماحن غير ليكي

هسأل عليكي من بعيد وموش هنسي الي حسيته وانا معاكي-هبعد وده أكيد بس عمري في يوم ماهنساكي

أيوه انا عارف اني في بعدك هتعب بزياده وان اللحظه في قربك عندي كل حاجه-بس ياخساره حبنا ضيعتيه بايديكي قضيتي علي قلبي الي عمره ماحن غير ليكي

يوم مااتعب في بعدك والدنيا تهد فيا موش هندم عالي فات وهفتكر أد إيه كنتي آسيه عليا

غصب عني هقول نسيتك صدقيني موش بايدي انتي عرفه عمري ماازيتك وطول عمري بحن ليكي

خايف عليكي من الدنيا تعمل فيكي زي ماعملتي فيا وبدعي وكلي أمل انك تعيشي سعيده وربنا عالم بالنيه

فاكر زكرياتي الحلوه معاكي والزكريات الوحشه بفتكرها عشان تساعدني انساكي الغلط موش منك الغلط مني لأني بهواكي

http://sh-love.tk
ملكة الرومنسيه

ملكة الرومنسيه

المساهمات : 27

ياخسارة حبنا Empty
مُساهمةموضوع: رد: ياخسارة حبنا   ياخسارة حبنا Icon_minitimeالأربعاء فبراير 22, 2012 5:31 pm

اغنيه جامده بصراحه بس انت شكلك واخد صابونه يابسول Very Happy
basel

basel

ياخسارة حبنا Empty
مُساهمةموضوع: رد: ياخسارة حبنا   ياخسارة حبنا Icon_minitimeالخميس فبراير 23, 2012 4:00 am

ملكة الرومنسيه كتب:
اغنيه جامده بصراحه بس انت شكلك واخد صابونه يابسول Very Happy

مريم موش شرط اي اغنيه بألفها تبقي خاصه بيا لأه دي حاله بعيشها لفترات عشان احس الاغنيه الي بكتبها Very Happy

وبعدين انا عمري ماخدت صابونه انتي عرفاني كويس Razz
....

المساهمات : 356

ياخسارة حبنا Empty
مُساهمةموضوع: رد: ياخسارة حبنا   ياخسارة حبنا Icon_minitimeالخميس فبراير 23, 2012 11:36 am

Basketball هههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هه ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه هههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههه هههههههههههههههههه هه هههههههههههههه ههههههههههههههههه
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Razz Razz Razz Razz Razz ايه الغرور دا كله بطل غرور شويهBasketball Basketball Basketball Basketball
bounce bounce lol! lol! lol! lol! lol!
basel

basel

ياخسارة حبنا Empty
مُساهمةموضوع: رد: ياخسارة حبنا   ياخسارة حبنا Icon_minitimeالخميس فبراير 23, 2012 7:17 pm

تملي معاك كتب:
Basketball هههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هه ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه هههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههه هههههههههههههههههه هه هههههههههههههه ههههههههههههههههه
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Razz Razz Razz Razz Razz ايه الغرور دا كله بطل غرور شويهBasketball Basketball Basketball Basketball
bounce bounce lol! lol! lol! lol! lol!

وانتي بطلي شلال الضحك ده هاهاهاهاها+انتي تعرفي عني اني مغرور ده انا متواضع جدا
esmaiel

esmaiel

المساهمات : 823

ياخسارة حبنا Empty
مُساهمةموضوع: رد: ياخسارة حبنا   ياخسارة حبنا Icon_minitimeالخميس فبراير 23, 2012 8:06 pm

meeeen da elly ma3'roooooooor

da basooooool abo eltwado3

ياخسارة حبنا
صفحة 1 من اصل 1